1. პროექტის სახელწოდება: სისტემური ბლოკის კომპონენტები
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: სისტემური ბლოკის კომპონენტები და მათი ფუნქციები.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს ექნებათ სრული წარმოდგენა სისტემური ბლოკის კომპონენტების შესახებ. ისწავლიან თანამშროლობას , განუვითარდებათ ერთმანეის მოსმენის კულტურა,
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლემ უნდა შეისწავლოს სისტემური ბლოკის კომპონენტები, მათი დანიშნულება და მნიშვნელობა.
5. მონაწილეთა ასაკი: 11 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 3 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოწავლეები ისწავლიან თავ-თავიანთ ჯგუფებში ერთობლივად მუშაობს, ინტერნეტში მასალის მოძიებას, დამუშავებას, დახარისხებას. ვიდეომასალის შექმნს და პრეზენტაციით წარდგენას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტრესურსები , გასაუბრება IT სპეცისლისტთან.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეს შეუძლია ისტ–ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მ. გაბელაია
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: mariamgabelai64@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი https://ict-mariam.blogspot.com/
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: სისტემური ბლოკის კომპონენტები და მათი ფუნქციები.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს ექნებათ სრული წარმოდგენა სისტემური ბლოკის კომპონენტების შესახებ. ისწავლიან თანამშროლობას , განუვითარდებათ ერთმანეის მოსმენის კულტურა,
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლემ უნდა შეისწავლოს სისტემური ბლოკის კომპონენტები, მათი დანიშნულება და მნიშვნელობა.
5. მონაწილეთა ასაკი: 11 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 3 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოწავლეები ისწავლიან თავ-თავიანთ ჯგუფებში ერთობლივად მუშაობს, ინტერნეტში მასალის მოძიებას, დამუშავებას, დახარისხებას. ვიდეომასალის შექმნს და პრეზენტაციით წარდგენას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტრესურსები , გასაუბრება IT სპეცისლისტთან.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
- ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში.
- IT სპეციალისტთან ინტერვიუსთვის მზდება: შეკითხვების მომზადება და პასუხების ჩასაწერი ციფრული მოწყობილობის გამართვა.
- ინტერვიუს ჩამორთმევა
- მიღებული ინფორმაციის დაშლა, დახარისხება , შესაბმისის სინთეზირება და პროექტის პოვერ პოინტის პრეზენტაციით მომზადება.
- პრეზენტაციაში IT სპეციალისტის ინტერვიუს ვიდეოს სახით დამატება.
- დაზინებული სისტემურ ბლოკში , მისი კომპონენტების შესაბამისად ჩალაგება და აწყობა. მისი ვიდეოს სახით ჩამატება პრეზენტაციაში.
- პრეზენტაციის აუდიტორიის წინაშე
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეს შეუძლია ისტ–ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
მოსწავლე აცნობიერებსზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას; ჩართავს და გამორთავს კომპიუტერს, როგორც ოპერაციულ სისტემას შესაბამისი ფუნქციის გამოყენებით, ასევე მოწყობილობის ჩართვა-გამორთვის ღილაკების საშუალებით. გაიაზრებს ამ ორ ხერხს შორის განსხვავებას;
ამოიცნობს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტებს და გაიაზრებს მათ დანიშნულებას (მაგალითად: კლავიატურა, მონიტორი, ეკრანი, თაგვი, პროცესორი, დედაპლატა,მყარი დისკი, ოპერატიული მეხსიერება, კვების ბლოკი)
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მ. გაბელაია
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: mariamgabelai64@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი https://ict-mariam.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий